Lijst van diensten
-
Wat zijn de kosten?Lijstitem 1
De kosten verschillen per VvE. Onze werkwijze is om bij voorkeur eerst een afspraak op locatie te maken om de wensen te bespreken. Op die manier kunnen wij een passende offerte voor u maken.
-
Hoe kom ik in contact?Lijstitem 2
Heeft u een vraag of wilt u een offerte ontvangen? Stuur dan een mail naar info@niviumbeheer.nl of vul het contactformulier in.
-
Kan ik langskomen op kantoor?Lijstitem 4
We houden u op de hoogte wanneer het mogelijk is om ons kantoor te bezoeken.
-
Met welk boekhoudprogramma werken jullie?
Wij werken samen met het programma Twinq. Ons klantenportaal biedt 24/7 toegang tot uw persoonlijke gegevens en zorgt ervoor dat u alle gegevens binnen handbereik heeft.
-
Hoe werkt een incassoprocedure bij jullie?
Na het versturen van de eerste betalingsherinnering worden er nog geen incassokosten in rekening gebracht. Mocht er na de eerste betalingsherinnering nog geen betaling hebben plaatsgevonden, dan volgt er een aanmaning waarbij de wettelijke incassokosten opgeboekt zullen worden. Mocht er daarna alsnog geen betaling hebben plaatsgevonden, dan wordt de gehele vordering uit handen gegeven aan onze incassopartner.